محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 535
  • بازدید دیروز : 951
  • بازدید کل : 589430

سایت ثبت نام و اعلام نتایج EPT


ثبت نام آزمون EPT به صورت اینترنتی و از طریقسامانه آزمون زبان ای پی تیبه نشانیenglish.iau.ac.ir/ept انجام می شود و علاقه مندان به شرکت در این آزمون باید به منظور تکمیل فرم ثبت نام به سایت ثبت نام آزمون EPT مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را نهایی کنند .

برای مشاوره سایت ثبت نام آزمون EPT

 



به دلیل اینکه زبان انگلیسی در آزمون دکتری و طی تحصیل برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار است آن ها موظف اند در یکی از آزمون‌ های زبان داخل کشور یا بین ‌المللی پذیرفته شوند . آزمون های زبان انگلیسی معتبر مختلفی از جمله تافل ، آیلتس ، TOLIMO ، MSRT و ... در کشور برگزار می شود که انتخاب شرکت در هر آزمون به رشته و دانشگاه هدف داوطلبان بستگی دارد .

اما بسیاری از داوطلبان بدون توجه به این نکته ، وقت و انرژی زیادی را صرف آمادگی برای پذیرش در آزمون ‌های بین‌ المللی می‌ کنند در صورتی که اگر هدف آنها تنها تحصیل در دانشگاه‌ آزاد باشد می‌ توانند با وقت و هزینه کمتر در آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه با نام EPT شرکت کنند .

دانشگاه آزاد سایتی مجزا برای داوطلبان این آزمون به نشانی english.iau.ac.ir/ept در نظر گرفته و تمامی جزئیات مربوط به برگزاری آزمون EPT سال 99 ، منابع آزمون ای پی تی ، کارت ورود به جلسه آزمون زبان EPT ، ثبت نام آزمون زبان ای پی تی و .... از طریق همین سایت انجام می شود .

پس از اعلام زمان ثبت نام آزمون EPT هر دوره ، کلیه متقاضیان می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT و تکمیل فرم اینترنتی از طریق سامانه مذکور اقدام نمایند . به محض شروع فرآیند ثبت نام این آزمون در هر مرحله ، لینک ثبت نام آزمون EPT را در این مقاله قرار می دهیم .

 

لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون EPT

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر سال لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون EPT را از طریق سامانه english.iau.ac.ir/ept در اختیار داوطلبان شرکت در این آزمون قرار می دهد و متقاضیان شرکت در آزمون EPT می توانند در زمان مقرر شده مطابق جدول زمانبندی آزمون ept نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند .

لازم به ذکر است که این لینک فقط در مهلت قانونی فعال می باشد و بعد از اتمام بازه زمانی در نظر گرفته شده ، لینک مذکور از سایت برداشته خواهد شد و دیگر امکان ثبت نام برای جاماندگان از ثبت نام آزمون زبان دانشگاه آزاد وجود نخواهد داشت .

حتما بخوانید: راهنمای جامع ثبت نام آزمون EPT

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون EPT

نتایج آزمون EPT در قالب یک کارنامه حدود دو هفته پس از برگزاری این آزمون قابل دریافت است و شرکت کنندگان می بایست برای مشاهده کارنامه آزمون خود به سایت اعلام نتایج آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir/ept مراجعه نمایند . جهت دریافت کارنامه EPT 99 لازم است شماره پرونده ای که داوطلب در هنگام ثبت نام دریافت نموده به همراه کد ملی و شماره شناسنامه ، در بخش تعیین شده برای اعلام نتایج وارد شود که در ادامه برای آسان تر نمودن دسترسی به نتایج آزمون EPT راهنمای تصویری آن ارائه شده است :

راهنمای تصویری دسترسی به اعلام نتایج آزمون EPT :

1. ابتدا آدرس ذکر شده در بالا را در مرورگر خود وارد کرده و وارد سامانه شوید .

 

 

2. در کادر مستطیلی سمت راست صفحه آزمون مورد نظر را از منو کشویی انتخاب نمایید .

 

 

3. شماره پرونده ، کد ملی و شماره شناسنامه را در فیلدهای زیر وارد کرده و با کلیک بر روی دریافت کارنامه ، نتایج آزمون خود را مشاهده کنید .

 

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج آزمون EPT

 

با توجه به اهمیت زبان انگلیسی در آزمون دکتری و همچنین در طول دوران تحصیل در مقطع دکتری ، در صورتی که در بازه زمانی ثبت نام آزمون زبان ای پی تی سال ۹۹ با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی این مرکز بهره مند شوید . همچنین برای اطلاع از زمانبندی دقیق ثبت نام این آزمون در هر دورهمی توانید عضو کانال تلگرامو صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

 

 




سوالات متداول

 

1- چه زمانی ثبت نام آزمون EPT قطعی می شود ؟

ثبت نام داوطلبان زمانی قطعی و تكمیل خواهد شد كه پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد .



2- آیا آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد نمره منفی دارد ؟

خیر . آزمون ای پی تی نمره منفی ندارد .



3- در آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد چند سوال از واژگان مطرح می شود ؟

مطابق بودجه بندی سوالات آزمون EPT قسمت واژگان شامل 25 سوال تستی است .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج EPT

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 75

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما