محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 270
  • بازدید دیروز : 435
  • بازدید کل : 585558

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران 99


جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان پردیس ارس دانشگاه تهران برای سال 99 اعلام شد .

قسمتی از متن اطلاعیه به شرح زیر است :

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس بین المللی ارس می‌رساند؛ در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ ‬ لغایت جمعه ‬ مورخ ۰۶/۱۴/‏۱۳۹۹‬ جهت انجام ثبت نام الکترونیکی ( رشته‌های مورد پذیرش ) و کسب اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه نمایند. ( راهنمای مربوط به مراحل ثبت نام در سامانه مذکور تعبیه شده است )

شایان ذکر است اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس مذکور صورت می‌پذیرد و داوطلبان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند . همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام ، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایند .

توجه: کلیه داوطلبین موظفند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند .

متقاضیان دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران در سال 99 می توانند یک رشته بر اساس رشته های مندرج در لیست رشته ها مورد پذیرش ، انتخاب نمایند .

از مهم ترین شرایط دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران 99 می توان به دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از دانشگاه های داخل یا خارج که مورد تائید وزارت علوم می باشد و داشتن حداقل میانگین معدل کل 14 از 20 در مقطع ارشد اشاره کرد .

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران 99

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما