محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 127
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 574693

ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران 99


جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان پردیس کیش دانشگاه تهران برای سال 99 اعلام شد .

متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است :

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس بین المللی کیش می‌رساند ؛ در صورت داشتن شرایط لازم مندرج در شیوه نامه ، می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ ‬ لغایت جمعه ‬ مورخ ۰۶/۱۴/‏۱۳۹۹‬ جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی ( رشته‌های مورد پذیرش ) و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی مراجعه نمایند. ( راهنمای مربوط به مراحل ثبت نام در سامانه مذکور تعبیه شده است )

شایان ذکر است اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس مذکور صورت می‌پذیرد و داوطلبان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی کیش - Kish.ut.ac.ir - مراجعه نمایند . همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایند .

شرایط اختصاصی پذیرش در فراخوان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان پردیس کیش دانشگاه تهران :

متقاضی باید مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از دانشگاه‌ های داخل یا خارج کشور که به تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری رسیده داشته باشد .

متقاضیان با مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد ، مجاز به شرکت در آزمون ورودی نیستند . داشتن حداقل میانگین معدل کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی ارشد ضروری است .

منبع: ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران 99

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 32

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما