محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 558
  • بازدید دیروز : 951
  • بازدید کل : 589453

اعلام زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت 99


اعلام زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت 99رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کلید اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سال ۹۹ در روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه خبر داد .

سیدسعید هاشمی اظهار داشت: کلید اولیه آزمون دکتری صبح دوشنبه منتشر می شود .

وی درباره روند برگزاری این آزمون در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا توضیح داد : آزمون دکتری وزارت بهداشت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و تاکنون مشکلی در حوزه های برگزار کننده آزمون گزارش نشده است .

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در اره بروز تخلف نیز عنوان کرد : تاکنون هیچ مورد تخلفی از داوطلبان آزمون دکتری نیز اعلام نشده است .

هاشمی یادآور شد : برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از ۱۰ مرداد به مدت سه روز آغاز شد .

۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کردند که این آزمون با حضور چهار هزار و ۵۷ داوطلب در صبح جمعه ، چهار هزار و ۲۱۳ داوطلب عصر جمعه برگزار شد .

همچنین این آزمون در روز شنبه با حضور چهار هزار و ۲۰۵ داوطلب در نوبت صبح و چهار هزار و ۶۲۷ داوطلب نیز در نوبت عصر شنبه ۱۱ مرداد برگزار شد .

براساس آمارهای قبلی یک هزار و ۱۳۹ داوطلب نیز روز یکشنبه در این آزمون شرکت کردند .

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شهریور ماه و نتایج نهایی داوطلبان نیز بعد از انجام مصاحبه از اوایل مهر ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد . تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت "مجازی" و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام دهند .

منبع : اعلام زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 36

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما