محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 574609

اعلام زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار کلید سوالات کنکور دکتری ناپیوسته وزارت علوم را اعلام کرد .

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان انتشار کلید سوالات کنکور دکتری، گفت: کلید سوالات کنکور دکتری ناپیوسته (PHD) سال ۱۳۹۹ روز یکشنبه هفته آینده ۱۲ مرداد ماه منتشر می شود.

او در ادامه بیان کرد: دفترچه آزمون دکتری ۹۹ از امروز عصر (پنجشنبه ۹ مرداد) در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از قرار گرفتن فرم نظرسنجی مخصوص داوطلبان دکتری در سایت سازمان سنجش خبر داد و اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، اقدام به برگزاری نظرسنجی در بین داوطلبان عادی و دارای معلولیت کنکور دکتری کرده است.

او در ادامه بیان کرد: از داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون می‌خواهیم با ورود به سایت سازمان سنجش به لینک نظرسنجی مراجعه و برای ارزیابی حوزه‌ها، فرم نظرسنجی را تکمیل کنند.

گفتنی است، نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور اعلام می‌شود و دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان برای انجام مصاحبه نیست.

ظرفیت کنکور دکتری امسال ۲۴ هزار نفر است که از این میزان ۱۴ هزار ظرفیت برای دانشگاه‌های دولتی و ۱۰ هزار ظرفیت برای دانشگاه آزاد است.

منبع : اعلام زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 31

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما