محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 90
  • بازدید دیروز : 435
  • بازدید کل : 585378

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 99 برای تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و پذیرش نهایی در آزمون به برخی مدارک و اطلاعات نیاز دارند . مشخصات فردی ، شناسایی ، تحصیلی و محل سکونت از مهم ترین اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ می باشد .



هشتمین دوره از آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 99 ، به منظور تکمیل کادر اجرایی سازمان های دولتی کشور برگزار می شود . این آزمون مانند دوره های قبلی تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور و با پیروی از قوانین و ضوابط وضع شده این سازمان برگزار می شود .

متقاضیان واجد شرایط استخدام در دستگاه های اجرایی می توانند در مهلت تعیین شده فرم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنند . این دسته از داوطلبان باید برای ثبت نام در آزمون برخی از مدارک تعیین شده را در سایت سازمان بارگذاری کرده و اطلاعات مندرج در برخی مدارک را به صورت دقیق در فرم وارد کنند .

با توجه به اهمیت تطابق اطلاعات و مدارک داوطلب با مدارک و شرایط تعیین شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ، در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 99 را ارائه داده ایم .

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99

همانطور که پیش از این اشاره شده است ، مجری ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 99 نیز مانند دوره های پیشین ، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد . داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۹ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری باید مدارک و اطلاعات خود را آماده کرده و به صورت دقیق تمامی اطلاعات را در فرم ثبت نام وارد کرده و یا مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری کنند . این دسته از داوطلبان مانند تمام دوره های قبلی باید سریال ثبت نام را با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، دریافت کنند .

 

متقاضیان پس از دریافت شماره سریال می توانند وارد صفحه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ شده و تک تک بند های فرم نام نویسی را تکمیل کنند . در ادامه مهم ترین مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ارائه شده است .

 

 

1 - فایل عکس 3*4 داوطلب

2 - اطلاعات فردی مانند نام ، نام خانوادگی ، نام پدر

3 - اطلاعات شناسایی مانند کد ملی ، شماره شناسنامه و جنسیت

4 - اطلاعات مربوط به نظام وظیفه ( داوطلبان آقا )

5 - اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران ( در صورت تقاضا برای استفاده از سهمیه )

6 - اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان ، سابقه ، نوع قرارداد و ...

7 - اطلاعات تحصیلی مانند رشته ، مقطع ، تاریخ فارغ التحصیلی

8 - اطلاعات محل سکونت مانند استان ، شهر ، آدرس دقیق و ...

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹ ، می بایست نخست رشته های تحصیلی مورد پذیرش ( مدارک تحصیلی ) و رشته های شغلی ارائه شده در آزمون را بررسی کرده و سپس برای این آزمون نام نویسی کنند . در ادامه لیست رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ارائه شده است .

بیشتر بخوانید: رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۹​ ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

 

هم چنین به داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و علاقه مند به اشتغال در ارگان های دولتی ، توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی سازمان های دولتی سال ۹۹ ، برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 99 نیز نام نویسی کنند .

 

علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دقت داشته باشند که آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت همزمان برگزار می شوند . متقاضیان با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 99 مطلع شوند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا تمامی مدارک تعیین شده برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را باید در سایت ثبت نام بارگذاری کرد ؟

✔️ خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است برخی مدارک باید در سایت آپلود شده و اطلاعات برخی مدارک را باید به صورت دستی وارد کرد .



2- ✔️ چه مدارکی برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی لازم است ؟

✔️ داوطلبان برای نام نویسی این آزمون به برخی مدارک شناسایی ، تحصیلی ، شغلی و ... نیاز دارند که لیست کامل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این مقاله ارائه شده است .



3- ✔️ شماره سریال ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را از چه طریقی باید تهیه کرد ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام می توانند کارت اعتباری حاوی شماره سریال را خریداری کنند .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 42

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما