محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 78
  • بازدید دیروز : 435
  • بازدید کل : 585366

زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO


زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو توسط سازمان سنجش و آموزش کشور که مجری و برگزار کننده اصلی این آزمون می‌باشد، اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO ۱۴۰۰ حدود یک الی دو هفته بعد از برگزاری هر مرحله از آزمون تولیمو می باشد.

 

 

از جمله آزمون هایی که در جهت تعیین سطح دانش زبان انگلیسی داوطلبان برگزار می‌شود، آزمون TOLIMO است. مجری برگزار کننده این آزمون سازمان سنجش و آموزش کشور بوده و تمامی مراحل از جمله ثبت نام و اعلام نتایج این آزمون از طریق سایت اصلی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می‌گیرد.

تولیمو مخفف عبارت "The Test of Language by the Iranian Measurement Organization" می باشد. معمولا دانشجویان مقطع دکتری و یا افرادی که قصد مهاجرت دارند در این آزمون شرکت می کنند. افرادی که در آزمون tolimo شرکت کردند به دنبال جواب این آزمون هستند. به دلیل اهمیت اطلاع از جواب آزمون TOLIMO در این مقاله به بیان زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو 1400 پرداختیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO

همانطور که گفته شد مجری برگزار کننده آزمون تولیمو، سازمان سنجش می باشد بنابراین تمامی مراحل ثبت نام، برگزاری و اعلام نتایج این آزمون توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. آزمون تولیمو سالانه چندین نوبت برگزار می شود و زمان اعلام نتایج آن معمولا 1 الی 2 هفته بعد از زمان برگزاری آزمون TOLIMO می باشد.

 

با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج آزمون tolimo، هر یک از داوطلبان می توانند کارنامه آزمون خود را که شامل نمرات دریافتی فرد در هر یک از بخش های این آزمون می باشد را دریافت کنند. جواب آزمون TOLIMO از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج آزمون تولیمو، کارنامه داوطلبان به صورت فردی منتشر نشده و اعلام نتایج به صورت یکجا انجام می شود.

 

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO دوره 170 اطلاع رسانی لازم در این مقاله صورت می گیرد.

 

علاوه بر آن که کارنامه اصلی از طریق سایت سنجش قابل مشاهده می باشد، نسخه ای از کارنامه هر یک از داوطلبان از طریق پست برای آنان ارسال می شود. بنابراین لازم است زمان ثبت نام آزمون تولیمو آدرس خود را به شکل دقیق و درست در بخش اطلاعات داوطلبی وارد کنید چرا که اداره پست یا سازمان سنجش هیچ مسئولیتی در قبال وارد کردن نشانی اشتباه را بر عهده نخواهند گرفت.

 

از آنجایی که اهمیت مدرک این آزمون برای اهدافی همچون شرکت در آزمون دکتری و انجام کارهای مهاجرتی ضروری است، بهتر است تا پیش از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO با نحوه مشاهده جواب آزمون آشنایی لازم را داشته باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان کارنامه خود را دریافت کنید.

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو، علاوه بر نمایش نمرات در بخش های مختلف آزمون می توانید نمره کلی خود را در کارنامه مربوطه مشاهده کنید. داوطلبان پس از تعیین زمان اعلام نتایج می توانند به سایت سنجش مراجعه کرده و جواب آزمون خود را به شکل یکجا و غیر فردی مشاهده کنند.

 

با ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org، از منوی سمت راست صفحه باید قسمت TOLIMO را انتخاب کنید. در صفحه باز شده لازم است گزینه کارنامه آزمون را انتخاب کرده و با مشخص کردن شماره دوره و همچنین تاریخ برگزاری آزمون خود و در آخر با وارد کردن اطلاعات داوطلبی نظیر شماره پرونده و شماره شناسنامه، کارنامه شما قابل دریافت می باشد.

 

روش دیگری که بعد از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو می توانید برای آگاهی از نتیجه آزمون خود انتخاب کنید این است که با ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه TOLIMO در منوی سمت راست این سایت، در قسمت کارنامه آزمون شماره یکتای کارنامه خود را وارد کنید. هر بخش از این آزمون نمره ای جداگانه دارد که در مقیاسی معمول محاسبه می شود. نمره کلی کارنامه داوطلبان نیز حدود 10 برابر میانگین نمرات هر بخش می‌باشد. نمره کلی آزمون بین 310 الی 677 بوده و محدوده قبولی داوطلبان نمره 520 به بالا خواهد بود.

 

آن دسته از افرادی که موفق به قبولی در آزمون تولیمو ۱۴۰۰ نشدند، با مطالعه مقاله زیر می توانند شانس خود را برای شرکت در آزمون TOFEL آماده کنند.

 

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص آزمون TOLIMO را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون TOLIMO چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ این نتایج معمولا 1 یا دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود که تاریخ دقیق در متن مقاله گفته شده است.



2- ✔️ جواب آزمون زبان تولیمو چگونه منتشر می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله جواب این آزمون به صورت اینترنتی در سایت سنجش قرار گرفته و همچنین از طریق پست برای افراد ارسال می گردد.



3- ✔️ نتایج آزمون تولیمو شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

✔️ مطابق متن مقاله، کارنامه آزمون تولیمو شامل نمرات دریافتی فرد در هر یک از بخش های این آزمون می باشد که به صورت گروهی منتشر می شود.

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 42

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما