محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 238
  • بازدید دیروز : 556
  • بازدید کل : 585091

اعلام نتیجه های آزمون وکالت


پس از برگزاری آزمون وکالت دادگستری 1400 و قوه قضاییه ۱۴۰۰، داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر شدند در انتظار اطلاع از نتایج خود هستند . اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش می باشد. نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 اول دی ماه منتشر شد.



پس از برگزاری آزمون وکالت دادگستری 1400 و قوه قضاییه 1400 داوطلبان در انتظار نتایج خود هستند تا در صورت قبولی خود را برای مصاحبه حضوری آماده نمایند. داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ در جلسه آزمون حضور یافتند، حال به مرحله آخر یعنی اعلام نتایج رسیده اند.

جواب آزمون وکالت 1400 حدودا دو تا سه ماه پس از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود و داوطلبان با توجه به نوع آزمون وکالت (کانون وکلای دادگستری و یا وکالت قوه قضاییه ) لازم است به سایت مربوطه مراجعه نموده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

 

 

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 اعلام شده است.

 

 

هر داوطلبی برای مشاهده کارنامه خود باید اطلاعاتی از قبیل اطلاعات فردی و یا اطلاعات ثبت نامی را پیش از مراجعه به سایت آماده نموده تا به یکی از دو روش ارائه شده، از نتیجه خود اطلاع یابد. در ادامه این مقاله زمان و نحوه و لینک اعلام جواب آزمون وکالت 1400 را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

قوه قضاییه پس از برگزاری آزمون کتبی مرحله اول وکالت 1400، باید بعد از تصحیح برگه های پاسخنامه و بررسی شرایط هر داوطلب و محاسبه نمرات و تراز آن بر اساس استاندارد های علمی، قبولی و یا عدم قبولی هر داوطلب را اعلام کند. در ادامه زمان و نحوه اعلام نتایج وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400

 

داوطلبانی که پس از ثبت نام در آزمون وکالت در روز برگزاری آزمون در حوزه برگزاری آزمون حضور پیدا کرده و در صدد پاسخگویی به سوالات بر آمدند حال باید از تاریخ اعلام نتایج خود اطلاع پیدا کنند تا در صورت قبولی، خود را برای آزمون مرحله دوم که مصاحبه شفاهی است آماده نمایند.

 

آزمون وکالت در دو مرحله کتبی یا اولیه و شفاهی یا نهایی صورت می گیرد و داوطلبانی که در مرحله اول رتبه مورد نیاز را کسب کرده باشند مجاز به شرکت در آزمون شفاهی می شوند. نتایج اولیه آزمون وکالت حدود دو تا سه ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ روز چهارشنبه 1 دی ماه در نظر گرفته شده است. نتایج این ازمون اعلام شد

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضائیه 1400

 

آزمون شفاهی یا مرحله نهایی وکالت قوه قضاییه پس از آزمون مرحله اول انجام می گیرید و به صورت یک آزمون شفاهی شخصیتی است. داوطلبان پس از شرکت در آزمون اولیه وکالت قوه قضاییه و به دست آوردن رتبه مورد نیاز، مجاز به شرکت در آزمون شفاهی می باشند. تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت 1400 در حال حاضر مشخص نیست.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ مشخص شود در این مقاله اطلاع خواهیم داد.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400

 

داوطلبان برای اطلاع از نتایج اولیه خود باید به سایت مرکز سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند. لینک اعلام نتایج در سایت مذکور فعال می شود و لازم است داوطلبان اطلاعات خواسته شده را در این سایت وارد نموده و از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

 

 

1برای مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه (سایر آزمون های استخدامی) را انتخاب کنید.

 

نتایج آزمون وکالت

 

2در این قسمت گزینه اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1400 را انتخاب کنید.

 

نتایج آزمون وکالت 1400

 

3حال وارد سامانه اعلام نتایج شده اید که به دو روش می توانید از نتایج خود مطلع شوید.

 

روش 1: مشاهده کارنامه با شماره داوطلبی (مندرج بر روی کارت ورود به جلسه) و شماره شناسنامه.

 

روش 2: داوطلبانی که شماره پرونده خود را در اختیار دارند با استفاده از آن و شماره شناسنامه می توانند از نتایج خود مطلع شوند.

 

مشاهده نتایج آزمون وکالت

 

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضائیه 1400

 

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه بر خلاف نتایج اولیه آن که در سایت سازمان سنجش اعلام می شود، در سایت جذب قوه قضاییه به نشانی jazb.23055.ir اعلام می شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج می توانند به این سایت مراجعه کرده و نتیجه نهایی پذیرفته شدن خودشون رو در آزمون وکالت مشاهده کنند.

 

داوطلبانی که علاقه مند به کارآموزی آزمون وکالت می باشند اما اطلاعات لازم در این خصوص را ندارند، می توانند با مرجعه به لینک زیر اطلاعات جامعی را در رابطه با کارآموزی آزمون وکالت بدست آورند.

 

 

 

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون کانون وکلای دادگستری ۱۴۰۰

مرکز کانون وکلای دادگستری هر سال، آزمون مجزا (از قوه قضاییه ) به منظور جذب داوطلبان واجد شرایط برای منصب وکالت در برگزار می کند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام شدند و در زمان برگزاری آزمون وکالت در جلسه آزمون حضور داشتند لازم است از جزئیات اعلام نتایج خود مطلع شوند که در ادامه زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کانون وکلای دادگستری کانون وکلا 1400

 

انتظار می رودلینک اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا مدتی پس از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال شود. در حال حاضر به دلیل عدم برگزاری آزمون وکالت دادگستری تا کنون، اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون منتشر نشده است. در صورت مشخص شدن زمان اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 مشخص شود در این مقاله اطلاع خواهیم داد.

 

داوطلبان لازم است پیش از ورود به سایت اطلاعاتی از جمله اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی را آماده نمایند تا در مراحل مشاهده نتایج ازمون کانون وکلای ۱۴۰۰ دچار مشکل نشده و بتوانند بدون اتلاف وقت نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

 

نحوه دریافت کارنامه آزمون وکالت به قرار زیر است

 

 

1هر داوطلب برای مشاهده نتایج خود ابتدا لازم است آدرس "sanjesh.org" و یا "سنجش" را در مرورگر سیستم خود تایپ نموده و گزینه "google search" را کلیک کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

2از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه تحت عنوان (سازمان سنجش آموزش کشور) را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

3از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

4در این قسمت گزینه "اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1400 ( کانون وکلا دادگستری) " را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

5حال وارد سامانه اعلام نتایج شده اید که به 2 روش می توانید از نتایج خود مطلع شوید.

 

روش اول: مشاهده کارنامه با وارد کردن شماره داوطلبی (مندرج بر روی کارت ورود به جلسه) و شماره شناسنامه امکان پذیر است.

 

روش دوم: داوطلبانی که شماره پرونده خود را در اختیار دارند می توانند با استفاده از آن و شماره شناسنامه از نتایج خود مطلع شوند.

 

توجه داشته باشید در هر کدام از این 2 روش پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده عبارت امنیتی که یک عدد سه رقمی در پایین تصویر است را وارد کرده سپس روی کلید مشاهده نتایج کلیک کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

شماره پرونده: هر داوطلب این شماره را پس از خریداری کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام دریافت می کند.

 

شماره داوطلبی: شماره داوطلبی هر شرکت کننده در کارت ورود به جلسه اش درج شده است.

 

در صورتی که به هر دلیل شماره پرونده و یا شماره داوطلبی خود را فراموش و یا گم کرده اید و به آنها دسترسی ندارید می توانید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش مجددا آنها را دریافت نمایید.

 

 

در ادامه نمونه کارنامه آزمون کانون وکلای دادگستری 98 قرار شده است.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام جواب آزمون وکالت، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با اعلام نتایج آزمون وکالت

 

30 آذر 1400

مطابق اطلاعیه سنجش نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 روز چهارشنبه 1 دی ماه از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد. لذا معرفی شدگان به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون 5 دی ماه به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس www.23055.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

 

 

 




سوالات متداول

 

1- ✔️ اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله اطلاع دادیم اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org انجام می شود.



2- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری چه تاریخی است؟

✔️ زمان اعلام نتایج حدودا یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون وکالت دادگستری بوده و پس از مشخص شدن زمان دقیق این آزمون در این مقاله اطلاع خواهیم داد.



3- ✔️ چگونه می توان نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه را مشاهده کرد؟

✔️ برای مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه، اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی نیاز بوده و اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

منبع : اعلام نتیجه های آزمون وکالت

  انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما