محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 80
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 574646

لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد


پذیرش در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۱ از طریق پذیرش در کنکور و قبولی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد. لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1401 در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه منتشر شده و دانشجویان برای تحصیل در هر یک از این رشته ها باید میزان متفاوتی شهریه پرداخت نمایند.

 

 

در سال 1401 دانشگاه آزاد از طریق پذیرش در کنکور و قبولی بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های پیراپزشکی پذیرش می کند. لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه درج شده و در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود.

برای ثبت نام در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد، داوطلبان باید از لیست رشته ها و زمان ثبت نام اطلاع داشته باشند، بنابراین در این مقالهلیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد 1401، شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد و مشاوره رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به طور کامل توضیح داده شده است.

 

لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر به دلیل داشتن تعداد واحد های زیاد در شهرها و استان های سراسر کشور، داشتن تنوع در مقاطع و رشته های تحصیلی، کیفیت اساتید و آموزش، به یکی از پرطرفدارترین دانشگاه های کشور تبدیل شده است. همچنین تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکیدر دانشگاه آزاد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

داوطلبان زیادی نسبت به انتخاب رشته های پیراپزشکی به دلیل داشتن بازار کار مناسب، تمایل داشته و از آنجا که پذیرش در این رشته ها در دانشگاه های سراسری نیاز به تراز علمی بالایی دارد، داوطلبان به انتخاب رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روی آورده اند. پذیرش در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال 1401 نیز مانند سال های گذشته از طریق کنکور سراسری بوده و داوطلبان در زمان انتخاب رشته، می توانند نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام نمایند.

 

داوطلبان واجد شرایط که می خواهند در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد پذیرش شده و تحصیل کنند، باید در کنکور سراسری حد نصاب نمره را کسب کرده و سپس در زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد به همراه واحد های دانشگاهی ارائه دهنده این رشته ها در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده و در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود.

 

لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در جدول زیر برای داوطلبان توضیح داده شده است. لیست ارائه شده مربوط به کنکور دوره گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال 1401 در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های پیراپزشکی، رشته های جدید در این مقاله قرار داده می شود.

 

لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد
پرستاری
مامایی
هوشبری
علوم تغذیه
علوم آزمایشگاهی
کار درمانی
کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی و دندانسازی
فیزیوتراپی
اتاق عمل
کارشناسی تکنولوژی پرتودرمانی (رادیوتراپی)
کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی)
گفتار درمانی
اعضای مصنوعی و وسایل کمکی
شنوایی شناسی

 

پذیرش در هر یک از رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، شرایط خاص خود را داشته و داوطلبان با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند از جزئیات و شرایط پذیرش در رشته های پیراپزشکی 1401 مطلع شوند. مطالعه مقاله ای که در ادامه قرار داده شده به داوطلبان کمک کرده تا از مندرجات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع یابند.

 

در صورت ایجاد تغییر در لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تحصیل در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد مانند رشته های مامایی، پرستاری، هوشبری و ... در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. داوطلبانی که می خواهند در این رشته ها پذیرش شوند، باید با مطالعه منابع کنکور سراسری، خود را آماده زمان برگزاری کنکور کرده و بتوانند حد نصاب نمره برای پذیرش در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد را کسب نمایند.

 

داوطلبانی که نمره لازم در کنکور را کسب کرده اند، در زمان انتخاب رشته دانشگاه ها، باید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از جزئیات پذیرش در رشته های پیراپزشکی واحد های مختلف دانشگاه آزاد مطلع شده و رشته دلخواه خود را بر اساس تراز علمی که در کنکور به دست آوردند، انتخاب نمایند. زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال 1401 نیز همزمان با زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بوده و در این زمان داوطلبان باید ثبت نام خود را در رشته مورد نظر انجام دهند.

 

پذیرش در رشته های پیراپزشکی با کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تنها از طریق پذیرش در کنکور سراسری بوده و داوطلبانی که در کنکور حد نصاب نمره را کسب نکرده اند، نمی توانند در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام نمایند. بنابراین ثبت نام در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1401 همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ انجام می شود. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا با نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آشنا شوند.

 

 

زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام کنکور سراسری از 11 بهمن ماه می باشد.

 

در صورت ایجاد تغییر در زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

 

 

 

زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در سال های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از واحد های خود در شهرها و استان های مختلف، علاوه بر پذیرش از طریق کنکور سراسری، در بسیاری از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز پذیرش انجام می دهد. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، منتشر شده و داوطلبانی که نتوانسته اند در کنکور نتیجه مطلوبی بگیرند، می توانند از میان رشته های بدون کنکور، انتخاب رشته نموده و در واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام نمایند.

 

برخی از رشته های دانشگاه آزاد از جمله رشته های پیراپزشکی، پذیرش بدون کنکور داشته و در این رشته های بدون کنکور، پذیرش با استفاده از سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می گیرد. متقاضیان می توانند با توجه به سوابق تحصیلی خود یکی از رشته های مامایی، علوم آزمایشگاهی و سایر رشته های پیراپزشکی را انتخاب نمایند. بنابراین داوطلبانی که نتوانستند در کنکور سراسری رتبه لازم برای پذیرش در رشته های پیراپزشکی با کنکور دانشگاه آزاد را کسب کنند، این فرصت را دارند تا با استفاده از سوابق تحصیلیشان در این رشته ها پذیرش شوند.

 

زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 نیز در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه همزمان با ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد. داوطلبان با مطالعه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند از جزئیات و محل پذیرش هر یک از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد تغییر در زمان ثبت نام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

 

 

شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه های شهریه پرداز بوده که تحصیل در رشته های مختلف آن مستلزم پرداخت شهریه است. دانشجویانی که می خواهند در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد تحصیل کنند، برای ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه آزاد در هر ترم تحصیلی باید شهریه ثابت و متغیر مربوطه را در سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir پرداخت نمایند.

 

برای تحصیل در رشته های پیراپزشکی از جمله مامایی، هوشبری، پرستاری و ... نیز باید دانشجویان شهریه مربوطه را پرداخت نمایند. میزان شهریه رشته های پیراپزشکی بر اساس مقطع تحصیلی و تعداد واحدهای اخذ شده در هر ترم بستگی داشته و برای هر یک از رشته های پیراپزشکی این میزان متفاوت است.

 

میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد از ابتدای شروع تحصیل دانشجویان تا آخر فارغ التحصیلی آنها یکسان بوده و تغییری نمی کند. میزان شهریه متغیر دانشگاه آزاد بر اساس مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان متغیر است. میزان دقیق شهریه ثابت و شهریه متغیر دانشجویان در سایت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد یعنی سامانه آموزشیار قابل مشاهده و پرداخت می باشد.

 

همچنین دانشجویان واجد شرایط می توانند از وام شهریه دانشگاه آزاد به منظور پرداخت شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ استفاده نمایند.

 

در صورت ایجاد تغییر در شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

مشاوره رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های پیراپزشکی از جمله پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، بینایی سنجی و ... در سال های اخیر دانشجو می پذیرد. در سال 1401 نیز از طریق پذیرش با کنکور و بدون کنکور، داوطلبان واجد شرایط می توانند در رشته های پیراپزشکی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد پذیرفته شوند.

 

داوطلبانی که برای پذیرش با کنکور در رشته های پیراپزشکی رتبه لازم را در کنکور سراسری کسب نکردند، می توانند در زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، نسبت به انتخاب رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

 

متقاضیانی که نتوانستند در رشته های پیراپزشکی با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 پذیرش شوند، باید منتظر زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مانده و در آن زمان نسبت به انتخاب رشته مجدد رشته های پیراپزشکی اقدام نمایند.

 

پذیرش در رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در سال 1401 مانند سایر رشته های این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه بوده و دانشجویان برای تحصیل در هر ترم تحصیلی این رشته ها باید شهریه پرداخت نمایند.

 

 

برای اطلاع از لیست دروس انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.



سوالات متداول

 

1- ✔️لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد کدام است؟

✔️دانشگاه آزاد در رشته های پیراپزشکی از جمله مامایی، پرستاری و ... پذیرش داشته که لیست کامل رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد در این مقاله بیان شده است.



2- ✔️زمان ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد کدام است؟

✔️زمان ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی همزمان با زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بوده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



3- ✔️شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد چقدر است؟

✔️شهریه رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد مندرج در سایت آموزشیار، بر حسب رشته انتخابی و تعداد واحد اخذ شده متفاوت بوده و در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : لیست رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد

  انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما