محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 131
  • بازدید دیروز : 2119
  • بازدید کل : 574430

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان


ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400 دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود. داوطلبان تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی کاربردی دامغان می بایست پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ ارائه شده در دفترچه ثبت نام، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغاندر سال تحصیلی ۱۴۰۰ بر اساس سوابق تحصیلی مقطع قبلی داوطلبان یعنی بر اساس معدل و به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود.

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 واحددامغانلازم است ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت مطالعه و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی دامغانرا بررسی نمایند.

لذا به منظور سهولت امر نام نویسی داوطلبان در پذیرش رشته های دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان ورودی ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی وظیفه اعلام جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را بر عهده دارند. معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور ماه انجام می شود و زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه از آذر همان سال آغاز می گردد.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان در مقطع کارشناسی نیز همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی بدون کنکور در سایت سنجش آغاز می شود. برای مشاهده ظرفیت و رشته های این دانشگاه می بایست پس از مراجعه به سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی به مطالعه دفترچه راهنمای بدون کنکور سراسری پرداخت.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1400
ورودی مقطع زمان ثبت نام تمدید مهلت
مهر کاردانی و کاردانی به کارشناسی از 24 تا 30 مرداد تا 10 شهریور
بهمن کاردانی به کارشناسی از 16 تا 22 آذر تا 1 دی ماه
بهمن کاردانی از 18 تا 24 آذر تا 1 دی ماه

 

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ می توانند مقاله زیر را مطالعه کرده و از روند ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی مطلع شوند.

 

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

رشته های بدون کاردانی تمامی دانشگاه ها و واحد های آموزشی علمی کاربردی کشور با هم یکسان نبوده و ممکن است با توجه به تقاضای داوطلبان، امکانات و صلاحدید مسئولان دانشگاه رشته های متفاوتی در دانشگاه های مختلف ارائه شود. متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ می بایست پیش از اقدام به ثبت نام نخست رشته های ارائه شده این دانشگاه را بررسی کنند.

 

این دسته از داوطلبان در صورت یافتن رشته محل مورد نظر در میان لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ می توانند برای نام نویسی خود اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان ارائه شده است.

 

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان
کاردانی حرفه ای امور تعاون
کاردانی حرفه ای طراحی لباس
کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – تراش سنگهای قیمتی
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی صنایع غذایی – فراوری خشکبار
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی حرفه ای امور تعاون
کاردانی فنی امور زراعی – تولید چغندر قند
کاردانی فنی امور زراعی – تولید گندم و جو
کاردانی فنی امور زراعی – تولیدات زراعی
کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی
کاردانی فنی باغبانی – تولید قارچ های خوراکی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فراوری زعفران
کاردانی فنی باغبانی – تولیدات گلخانه ای
کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی گیاه پزشکی
کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی

 

لازم به ذکر است که ممکن است در هر دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دلیل انتشار اصلاحیه سازمان سنجش یا تصمیمات اتخاذ شده از سوی دانشگاه لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دامغان تغییر کند. داوطلبان می توانند از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام هر دوره لیست رشته های ارائه شده در ان دوره را مشاهده کنند.

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله علاوه بر مقطع کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز بصورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. متقاضیان انتخاب رشته و پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان مقطع کارشناسی باید نخست از رشته های ارائه شده این دوره این دانشگاه مطلع شوند.

 

داوطلبان پس از اطمینان از وجود رشته مورد نظر خود در این دانشگاه می توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان ارائه شده است.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری باغبانی – گل و گیاهان زینتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک
کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزش های شهروندی
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده

 

داوطلبان پس از انجام ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ باید در انتظار اعلام نتایج سازمان سنجش باشند تا در صورت پذیرش برای انجام سایر مراحل ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام کنند.

 

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ لازم است که تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان سنجش را دارا باشند تا موفق به پذیرش نهایی در رشته محل انتخابی شوند.

 

در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400 به تفکیک شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی و کارشناسی ارائه شده است.

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

 

تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی کشور

عدم عناد با نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی و عضویت در گروه های سیاسی غیر قانونی

عدم اعتیاد

عدم منع قانونی از سوی نظام وظیفه برای آقایان

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

 

پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم

دارا بودن یکی از مدارک دیپلم نظام جدید 3-3-6 ، دیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی ، دیپلم نظام قدیم چار ساله در رشته های نظری ، کاردانش و یا فنی و حرفه ای

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

 

پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی

دارا بودن یکی از مدارک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت

 

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ می توانند برای اطلاع از جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر را مطالعه کنند.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان 1400

هر ساله معمولا ثبت نام ورودی مهر و تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن به شیوه های متفاوتی انجام می شود. معمولا ثبت نام و انتخاب رشته ورودی نیمسال اول بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

 

همچنین ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دامغان بهمن نیز معمولا بصورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می شود. البته با توجه به شرایط و اطلاعیه سازمان سنجش ممکن است که نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر یک از ورودی های تغییر کرده و یا اصلاح شود.

 

همچنین با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه علمی کاربردی دامغان به داوطلبان توصیه می شود نخست شهریه مصوب این دانشگاه را بررسی کرده و در صورت مناسب بودن هزینه های تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان ۱۴۰۰ سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان چه زمانی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان معمولا سالیانه 2 بار انجام می شود که جزئیات آن در مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دامغان معمولا در هر ورودی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.



3- ✔️ چه رشته هایی در دانشگاه علمی کاربردی دامغان ارائه شده است؟

✔️ رشته های دانشگاه علمی کاربردی دامغان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بوده که در این مقاله لیست کامل رشته ها ارائه شده است.

منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دامغان

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما