محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 574603

زمان نام نویسی آزمون جذب اختصاصی قضات


زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400 از سوی سایت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام می شود. افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید با اطلاع از مهلت زمان مشخص شده از سوی سازمان مذکور، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.


جذب اختصاصی قضات به منظور جذب اختصاصی علاقه مندان به شغل قضاوت است و توسط سامانه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی qazahrm.eadl.ir برگزار می شود. داوطلبانی که در آزمون های تستی و تشریحی آزمون قضاوت شرکت کرده و نمره حد نصاب قبولی را کسب کرده باشند، می توانند در مرحله جذب اختصاصی قضات شرکت نمایند.

زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400 از سوی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به آدرسqazahrm.eadl.ir اطلاع رسانی می گردد. لذا داوطلبان می توانند در مهلت مشخص شده جهت ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضاوت ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند. در ادامه این مقاله زمان ثبت نام جذب اختصاصی قضات سال 1400 اطلاع رسانی شده است.


زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400

داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات هستند، می توانند در مهلت ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات به سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به آدرس اینترنتی qazahrm.eadl.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.


در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰ منتشر نشده است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام جذب اختصاصی قضات عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.

مراحل ثبت نام جذب اختصاصی قضات شامل مصاحبه علمی و آزمون روانشناختی و ... می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام جذب اختصاصی قضاوت می توانند در مهلت ثبت نام این آزمون به سایت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه کرده و مراحل ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400 را تکمیل نمایند.

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود.


همانطور که گفته شد ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضا در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه صورت می گیرد. داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این سایت به لینک زیر مراجعه نمایند.


بیشتر بخوانید: سایت جذب اختصاصی قضات

 

مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400

معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات، سازمان قوه قضاییه مهلت چند روزی را به عنوان مهلت مجدد این ثبت نام در نظر می گیرد. در مهلت مجدد ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان جا مانده از ثبت نام می توانند اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند.


سال گذشته افرادی که کارت اعتباری تهیه کرده و یا در زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی اقدام به ثبت نام کرده بودند، طبق اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه می توانستند از تاریخ 6 تا 10 مرداد اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نمایند.


همچنین زمان دیگری نیز برای جا ماندگان از ثبت نام در نظر گرفته شد و داوطلبان از تاریخ 15 شهریور ماه می توانستند مراحل ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات را انجام دهند. با استناد به سنوات گذشته می توان پیش بینی کرد که در صورت برگزاری این آزمون در سال 1400، مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰ وجود خواهد داشت.

به محض مشخص شدن مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰، مهلت مجدد ثبت نام در این قسمت قرار داده می شود.


داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه اعلام نتایج جذب اختصاصی تصدی منصب قضا به لینک زیر مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج جذب اختصاصی قضات

 

مشاوره ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات 1400

 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که افراد باید قبل از ثبت نام در آزمون جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰ از آن مطلع باشند، این است که آیا شرایط شرکت در این آزمون را دارند یا خیر؟ افرادی که دارای این شرایط نیستند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون قضاوت به سایت سنجش مراجعه کرده و در آزمون قضاوت شرکت نمایند. این دسته از افراد در صورت کسب نمره قبولی در هر دو مرحله آزمون تستی و تشریحی می توانند در تاریخ ثبت نام آزمون جذب اختصاصی قضات به سایت منابع علوم انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایند.

حتما پیگیر اطلاعیه های منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام این آزمون باشید تا از تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت اختصاصی جا نمانید. توصیه می کنیم ثبت نام خود را در همان روزهای ابتدایی تکمیل نمایید تا با مشکلی در مراحل ثبت نام مواجه نشوید.


قبل از اقدام به ثبت نام در آزمون جذب اختصاصی قضات، مدارک مورد نیاز ثبت نام را آماده نمایید و سپس مراحل ثبت نام خود را انجام دهید تا از کامل بودن مدارک خود مطمئن بوده و زمانی را صرف تکمیل مدارک از دست ندهید.


از آنجایی که ممکن است افراد در هنگام وارد کردن اطلاعات خودشان، با مشکلاتی مواجه شوند، خوشبختانه امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی 1400 و یا مهلت مجدد ثبت نام این آزمون در سایت منابع علوم انسانی قوه قضاییه وجود خواهد داشت.


داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون قضاوت 1400 را دارند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از منابع آزمون قضاوت مطلع گردند.
بیشتر بخوانید: منابع آزمون قضاوت

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص زمان ثبت نام جذب اختصاصی قضات و مشاوره لازم برای قبولی در این آزمون را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفن هیوا در اختیارتان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام جذب اختصاصی قضات ۱۴۰۰ عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون قضاوت


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام جذب اختصاصی قضات چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ این ثبت نام معمولا در تیر ماه انجام می شود به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام جذب اختصاصی قضات تاریخ دقیق در متن مقاله ذکر می گردد.


2- ✔️ آیا زمان ثبت نام جذب اختصاصی قضات تمدید می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله، هر سال به منظور رفاه حال جاماندگان از ثبت نام، این بازه زمانی برای چند روز تمدید می شود.


3- ✔️ ثبت نام جذب اختصاصی قضات به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منابع انسانی قوه قضاییه انجام می شود برای اطلاع از جزئیات این ثبت نام مطالعه متن مقاله پیشنهاد می گردد.

 

منبع : زمان نام نویسی آزمون جذب اختصاصی قضات

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما