محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 244
  • بازدید دیروز : 2119
  • بازدید کل : 574543

اعلام نتیجه های آزمون وکالت ۱۴۰۰


پس از برگزاری آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰، داوطلبانی که در آزمون شرکت کردند در انتظار اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون خود می باشند. نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ دو تا سه ماه پس از آزمون به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده می باشد.

 

 

طبق اعلام رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 و قوه قضاییه 1400 مدتی پس از آزمون از طریق سایت سنجش اعلام می شود و اطلاع به موقع از آن مهم بوده در نتیجه سازمان سنجش طی اطلاعیه ای نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگستری را منتشر می کند.

 

 

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 اعلام شده است.

 

برای مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 کلیک کنید

 

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون های مذکور کلیه داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری شرکت کردند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به مشاهده کارنامه خود کنند. در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر داوطلبان، راهنمای اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری را ارائه خواهیم کرد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

قوه قضاییه پس از برگزاری آزمون کتبی وکالت به تصحیح اوراق امتحانی پرداخته و در نهایت نتایج آن را اعلام کرده تا افراد پذیرفته شده به مرحله دوم یعنی آزمون شفاهی راه یابند. در نهایت پس از برگزاری آزمون شفاهی، اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت منتظر می شود.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه در دو نوبت می باشد، نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شد. زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه یک تا دو ماه پس از برگزاری این آزمون می باشد. اعلام نتایج بصورت کاملا اینترنتی و مشاهده نتایج توسط اطلاعات فردی ممکن است.

 

 

نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 روز چهارشنبه 1 دی ماه از طریق سایت سنجش اعلام شد.

 

لازم به ذکر است که داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند برای اعتراض به نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه در موعد مقرر اقدام نمایند. زمان این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه پس از برگزاری آزمون شفاهی آن منتشر می شود. که چون این آزمون شفاهی در هر استان در زمان متفاوتی انجام می شود و روند زمان بری را دارد، پیش بینی می شود که 3 تا 4 ماه پس از برگزاری آزمون شفاهی منتشر شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوط به آن را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. در حالی که نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه از طریق سایت جذب قوه قضاییه منتشر می شود. در ادامه نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه را قرار داده ایم.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

1برای مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه (سایر آزمون های استخدامی) را انتخاب کنید.

 

نتایج آزمون وکالت

 

2در این قسمت گزینه اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1400 را انتخاب کنید.

 

نتایج آزمون وکالت 1400

 

3حال وارد سامانه اعلام نتایج شده اید که به دو روش می توانید از نتایج خود مطلع شوید.

 

روش 1: مشاهده کارنامه با شماره داوطلبی (مندرج بر روی کارت ورود به جلسه) و شماره شناسنامه.

 

روش 2: داوطلبانی که شماره پرونده خود را در اختیار دارند با استفاده از آن و شماره شناسنامه می توانند از نتایج خود مطلع شوند.

 

مشاهده نتایج آزمون وکالت

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه بر خلاف نتایج اولیه آن که در سایت سازمان سنجش اعلام می شود، در سایت جذب قوه قضاییه به نشانی jazb.23055.ir اعلام می شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج می توانند به این سایت مراجعه کرده و نتیجه نهایی پذیرفته شدن خودشون رو در آزمون وکالت مشاهده کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ظرفیت پذیرش آزمون وکالت می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوط به آن را مطالعه فرمایید.

حتما بخوانید: ظرفیت پذیرش آزمون وکالت

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۰

مرکز کانون وکلای دادگستری هر سال، مجزا از قوه قضاییه آزمونی به منظور جذب داوطلبان واجد شرایط برای وکالت در برگزار می کند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام شدند و در زمان برگزاری آزمون وکالت در جلسه آزمون حضور داشتند لازم است از جزئیات اعلام نتایج خود مطلع شوند. در ادامه زمان اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کانون وکلای دادگستری 1400

 

نتایج آزمون وکالت دادگستری نیر معمولا هر ساله در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون دادگستری مدتی پس از برگزاری این آزمون می باشد. هنوز زمان اعلام نتایج ازمون وکالت دادگستری سال 1400 مشخص نشده است.

 

 

نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

داوطلبانی که علاقه مند به کارآموزی آزمون وکالت می باشند اما اطلاعات لازم در این خصوص را ندارند، می توانند با مرجعه به لینک زیر اطلاعات جامعی را در رابطه با کارآموزی آزمون وکالت بدست آورند.

بیشتر بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

1هر داوطلب برای مشاهده نتایج خود ابتدا لازم است آدرس "sanjesh.org" و یا "سنجش" را در مرورگر سیستم خود تایپ نموده و گزینه "google search" را کلیک کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

2از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه تحت عنوان (سازمان سنجش آموزش کشور) را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

3از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه "سایر آزمون های استخدامی" را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

4در این قسمت گزینه "اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1400 ( کانون وکلا دادگستری) " را انتخاب کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

5حال وارد سامانه اعلام نتایج شده اید که به 2 روش می توانید از نتایج خود مطلع شوید.

 

روش اول: مشاهده کارنامه با وارد کردن شماره داوطلبی (مندرج بر روی کارت ورود به جلسه) و شماره شناسنامه امکان پذیر است.

 

روش دوم: داوطلبانی که شماره پرونده خود را در اختیار دارند می توانند با استفاده از آن و شماره شناسنامه از نتایج خود مطلع شوند.

 

توجه داشته باشید در هر کدام از این 2 روش پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده عبارت امنیتی که یک عدد سه رقمی در پایین تصویر است را وارد کرده سپس روی کلید مشاهده نتایج کلیک کنید.

 

اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400

 

اگر پس از مشاهده نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ اعتراضی در خصوص نتایج و کارنامه خود داشتید پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون وکالت دادگستری

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات تکمیلی در خصوص اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰

 

30 آذر 1400

مطابق اطلاعیه سنجش نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 روز چهارشنبه 1 دی ماه از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد. لذا معرفی شدگان به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون 5 دی ماه به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس www.23055.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.



سوالات متداول

 

1- ✔️ اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه در چه سایتی انجام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله اطلاع دادیم اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 و دادگستری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org انجام می شود.



2- ✔️ چگونه می توان نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری را مشاهده کرد؟

✔️ برای مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری، اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی نیاز بوده و اطلاعات بیشتر و راهنمای تصویری در این مقاله ارائه شده است.



3- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری چه زمانی است؟

✔️ زمان اعلام نتایج حدودا یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری بوده و پس از مشخص شدن زمان دقیق این آزمون در این مقاله اطلاع خواهیم داد.

منبع : اعلام نتیجه های آزمون وکالت ۱۴۰۰

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما