محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 84
  • بازدید دیروز : 507
  • بازدید کل : 605157

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی


نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی برای سال تحصیلی 99 - 1400 اعلام شد .

مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی این دانشگاه ، اسامی پذیرفته‌ شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه شهید بهشتی اعلام شده است که داوطلبان بر اساس شماره پرونده یا کد ملی خود می توانند نسبت به مشاهده این نتایج اقدام نمایند .


در صورتی که پس از ورود صحیح کد ملی در سامانه با پیغام شماره پرونده یا شماره ملی وارد شده اشتباه است مواجه شدید به معنای عدم پذیرش شما می‌ باشد .


نکات قابل توجه

1 - پذیرش اولیه به هیچ وجه به منزله پذیرش قطعی نمی‌ باشد . لذا به تمامی پذیرفته‌شدگان اولیه توصیه می‌ شود به صورت موازی اقدامات لازم جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را مبذول دارند .

2 - چنانچه در هر مرحله از بررسی مدارک ، ثبت‌ نام و یا اشتغال به تحصیل مشخص گردد داوطلب حائز کلیه شرایط مندرج در «آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد» یا دستورالعمل اجرایی دانشگاه نبوده ، پذیرش وی لغو خواهد شد .

3 - در صورت عدم ارائه فرم تعهد پذیرفته‌ شدگان اصلی تا موعد مقرری که متعاقباً اعلام می‌ شود ، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد .

4 - کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه مکلفند اطلاعیه‌ های بعدی اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان را به دقت مطالعه و پیگیری نمایند .

جهت اطلاع از مراحل تحویل مدارک و ثبت‌ نام فقط به اطلاعیه‌ های بعدی این اداره از طریق لینک اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی توجه نمایید .

در صورت بروز هرگونه مشکل ،با آدرس ایمیل ​elite@mail.sbu.ac.ir مکاتبه نمائید .


منبع : اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

 

  انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما