محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 685
  • بازدید دیروز : 894
  • بازدید کل : 596946

ممنوع بودن شرکت داوطلبان آزاد در آزمون MSRT مهر 99


طبق گفته رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با توجه به اینکه ظرفیت آزمون MSRT مهر 99 نصف دوره‌های قبل است ، داوطلبان آزاد نمی‌توانند در آن شرکت کنند .

مجتبی صدیقی درباره برگزاری آزمون MSRT اظهار کرد : به علت شیوع ویروس کرونا چند ماهی برگزاری آزمون MSRT به تعویق افتاد ، اما با توجه به نیاز دانشجویان دکتری به شرکت در این آزمون مقرر شد که این دوره‌ها با ظرفیت کمتر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود .

صدیقی در ادامه گفت : ثبت نام در آزمون MSRT از ۲۳ شهریور آغاز شده است و در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور به پایان می‌رسد . این آزمون صبح جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد .

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه با بیان اینکه ظرفیت این دوره ۵۰ درصد دوره‌های قبل است اضافه کرد : دانشجویان دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در اولویت اول ثبت نام هستند و اگر ظرفیت خالی باقی بماند دانش آموختگان کارشناسی ارشد نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند . در این مرحله از ثبت نام داوطلبان آزاد نمی‌توانند شرکت کنند .

 

شرکت ۳ هزار نفر در آزمون MSRT مهر ماه ۹۹


معاون وزیر علوم اضافه کرد : در دوره‌های قبل حدود ۶ هزار نفر در آزمون MSRT شرکت می‌کردند که امسال حداکثر ۳ هزار نفر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند .

صدیقی در ادامه درباره علت در اولویت قرار گرفتن دانشجویان دکتری گفت : دانشجویان دکتری برای آزمون جامع به نمره زبان احتیاج دارند و در این مدت به دلیل شیوع کرونا خیلی زیاد معطل شدند که به همین دلیل اعلام کردیم ابتدا دانشجویان دکتری در اولویت باشند .

منبع : ممنوع بودن شرکت داوطلبان آزاد در آزمون MSRT مهر 99

  انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما