محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 744
  • بازدید دیروز : 894
  • بازدید کل : 597005

اعلام جزئیات روند برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد


رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات روند برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد .

دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود ، گفت : مصاحبه این دوره از آزمون طبق زمان‌بندی انجام‌شده ، از امروز ( 5 مهرماه ) تا روز چهارشنبه ( 16 مهرماه ) ادامه خواهد داشت .

وی خاطرنشان کرد : تمامی داوطلبان دعوت ‌شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 99 که در موعد مقرر برای شرکت در مصاحبه ثبت‌نام کرده‌اند ، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه اقدام کنند .

حتما بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد
دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه داوطلبان صرفاً می توانستند براساس محل اقامت خود ، یکی از واحدهای دانشگاهی که در سامانه ارائه شده را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت کنند ، اظهار داشت : داوطلبان با حضور در واحدهای دانشگاهی ، در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می گیرد ، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد .

وی با بیان اینکه مصاحبه های دکتری هر روز از ساعت 14 تا 20 انجام خواهد شد ، تصریح کرد : داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی که برای مصاحبه انتخاب کرده اند ، ابتدا احراز هویت شده ، سپس به اتاق مصاحبه راهنمایی می شوند و روند مصاحبه انجام خواهد شد . به طور متوسط 20 دقیقه برای هر مصاحبه در نظر گرفته شده ، اما تشخیص زمان مصاحبه بر عهده اساتید مصاحبه‌کننده خواهد بود .

جدول نحوه ارزشیابی مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد برای داوطلبان با آزمون و بدون آزمون

 

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد : به منظور برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت‌تر مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ، یک ستاد کشوری در مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه شکل گرفته است . این ستاد تمامی امور مربوط به برگزاری مصاحبه ها را مدیریت می کند .

وی افزود : همچنین در همین راستا یک ستاد استانی و ستاد واحدی در استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته که در تمامی این ستادها رئیس واحد ، معاون اجرایی ، مسئول حراست ، مسئول هماهنگی اساتید ، مسئول هماهنگی داوطلبان و... حضور دارند و به صورت شبانه‌روزی برای ارتقای کیفیت برگزاری مصاحبه ها تلاش می کنند .

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه در مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی حدود 3500 نفر از اساتید برجسته حضور دارند ، گفت : این اساتید به صورت مجازی در مصاحبه ها حضور خواهند داشت تا در شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا ، ارتباطات چهره به چهره به حداقل برسد .

وی ادامه داد : مرکز نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ناظر و ارزیاب ، به منظور برگزاری باکیفیت مصاحبه های دکتری ، در تمامی واحدهای دانشگاهی حضور دارند و در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعاً به سازمان گزارش خواهد شد .

رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه توانسته با استفاده از بهترین زیرساخت های کشور ، امکانات خوبی برای برگزاری مصاحبه های دکتری در نظر گیرد ، گفت : امیدوارم زیرساخت های اینترنتی کشور بدون اختلال و کندی ، پاسخگوی برگزاری مجازی مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باشد ، البته داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی از بابت قطع ارتباط با استاد مصاحبه‌کننده نداشته باشند ، چرا که پس از قطع ارتباط ، در صورت تشخیص اساتید ، در زمان تعیین‌شده می توانند دوباره وارد سیستم شده و مصاحبه خود را ادامه دهند . اساتید در این زمینه همکاری لازم را با داوطلبان خواهند داشت .

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی باید با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و اسناد هویتی ( کارت ملی و یا شناسنامه ) ، در زمان مقرر طبق جدول زمان‌بندی و نیم ساعت قبل از شروع مصاحبه ، در واحدهای دانشگاهی حضور داشته باشند ، خاطرنشان کرد : داوطلبان تمام پروتکل های بهداشتی را با نهایت دقت رعایت کنند، چرا که قشر فرهیخته نماد پایبندی به این اصول و قواعد است .

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه مقرر شده واحدهای دانشگاهی شرایط لازم برای ضدعفونی کردن محیط و رعایت پروتکل های بهداشتی را فراهم کنند ، گفت : همراه داشتن اقلام بهداشتی نظیر ماسک ، دستکش و... در زمان حضور در محل مصاحبه الزامی است .

وی در پایان با قدردانی از زحمات تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ، تأکید کرد: مجموعه دانشگاه و ازجمله اساتید ، برای فراهم آوردن زیرساخت و امکانات لازم ، به صورت شبانه‌روزی تلاش می کند که شایسته تقدیر است .

منبع : اعلام جزئیات روند برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

  انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما