محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 430
  • بازدید دیروز : 518
  • بازدید کل : 595797

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


دانشگاه صنعتی اصفهان بر اساس دستورالعمل اجرایی آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان سازمان سنجش آموزش كشور ، جهت پذیرش ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 1400- 1399 ، از بین دانش آموختگان ممتاز مقطع كارشناسی پیوسته ورودی سال تحصیلی 96-95 سایر دانشگاههای دولتی در مقطع كارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد .

 

ضرروت دارد واجدین شرایط حداکثر تا تاریخ 99/10/30 نسبت به ثبت نام از طریق سامانه گلستان اقدام نمایند .


پذیرش قطعی داوطلبین پس از اتمام مهلت ثبت نام بررسی خواهد شد و در اسرع وقت از طریق اطلاعیه‌ های سایت دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام خواهد شد .

 

شرايط لازم :

 

1- متقاضي بايد در مدت 6 نيمسال (قبل از شروع ترم هفتم)، سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده ‌باشد و از لحاظ ميانگين كل در محدوده پانزده درصد بالايی دانشجويان هم رشته و هم ورودی در دانشگاه خود باشد.

 

تبصره 1: امكان ارائه درخواست برای تمامی دانشجويان كارشناسی ورودی 1396 دانشگاه صنعتی اصفهان كه از لحاظ ميانگين كل در محدوده بيست و پنج درصد بالايی دانشجويان هم رشته و هم ورودی خود در اين دانشگاه باشند وجود دارد ولی امكان استفاده‌ ده درصد با اولويت پايين‌تر منوط به عدم تقاضا يا انصراف پانزده درصد با اولويت بالاتر و عدم تكميل ظرفيت پذيرش بدون آزمون رشته مربوطه در مقطع كارشناسی ارشد می باشد.

 

2-آخرين مهلت فراغت از تحصيل برای متقاضيان بدون آزمون 1400/6/31 است.

 

ضرروت دارد واجدين شرايط حداکثر تا تاريخ 99/10/30 نسبت به ثبت نام از طريق سامانه گلستان اقدام نمايند.

درخواست داوطلبين پس از اتمام مهلت ثبت نام بررسی و نتيجه پذيرش در اسرع وقت از طريق وب سايت دانشگاه صنعتی اصفهان اداره تحصيلات تكميلی اعلام خواهد شد.

 

دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله دانشگاه هاي بزرگ و برتر كشور بوده و داوطلبين محترم با مراجعه به سايت دانشگاه www.iut.ac.ir می توانند به اطلاعات بيشتری، از جمله لينک های ارتباط به وبسايت كليه دانشكده ها و پژوهشكده ها دست يابند.

داوطلبين محترم جهت هر گونه سوال می توانند در وقت اداری با شماره تلفن 33912725-031 تماس گرفته و يا با ايميل graduate_ghojavand@of.iut.ac.ir سوال خود را مطرح نمايند.

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما