محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 78
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 598715

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش


آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 برای جذب نیروی توانمند و واجد شرایط سمت معلمی همزمان و هماهنگ با سایر دستگاه اجرایی برگزار می شود و داوطلبانی که در ثبت نام این آزمون شرکت کرده اند می توانند را تاریخ 8 دی ماه با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش پرورش ۹۹ در تاریخ مقرر در جلسه آزمون حضور یابند .

 

 

در سال های اخیر پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ، داوطلبان منتظر مرحله بعدی آزمون یعنی تهیه کارت ورود به جلسه می باشند . داوطلبانی که پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آموزش و پرورش توانستند مدارک و اطلاعات خود را با موفقیت در سایت ثبت نام این آزمون یعنی سایت سازمان سنجش ثبت نموده و کدپیگیری دریافت نمایند ، حال مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه ازمون اموزش و پرورش ۹۹ با مراجعه به سایت مذکور و ورود اطلاعات درخواستی هستند .

متقاضیان مطابق اطلاعات کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون آموزش پرورش 99 ملزم به حضور در حوزه امتحانی تعیین شده هستند . در ادامه این مقاله زمان و نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش ۹۹ را ذکر کرده ایم .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ، به دلیل تاخیر در اعمال سهیمه بومی پذیری آزمون سال ۹۹ به تعویق افتاده و در تاریخ 11 و 12 دی ماه برگزار خواهد شد و لذا کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ نیز اوایل دی ماه منتشر می شود .

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی من جمله آموزش و پرورش 99 در تاریخ 8 دی ماه منتشر می شود .

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ در تاریخ 8 دی ماه منتشر خواهد شد .

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ علاوه بر بروزرسانی این مقاله ف در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

همان طور که پیش از این اشاره شد داوطلبان شغل محل های سازمان آموزش و پرورش موظف به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هستند لذا مراحل دریافت کارت ورود همانند مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی است :

 

 

1- با تایپ آدرس سایت sanjesh.org و یا عنوان" سایت سازمان سنجش " در قسمت جستجوی مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش شوید .

 

 

2 - از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور " را انتخاب نمایید .

 

 

3 -در صفحه باز شده ، از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " را کلیک کنید .

 

 

4 - در این قسمت لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فعال می شود و داوطلبان ثبت اطلاعات خواسته شده می توانند کارت ورود به جلسه خود را ریافت نمایند و در صورت مغایرت اطلاعات به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند .

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ علاوه بر بروزرسانی راهنمای ارائه شده ، لینک دریافت کارت در این مقاله نیز فعال خواهد شد .

 

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ثبت نام کرده اند باید پیش از شرکت در این آزمون فرن خود اظهاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی من جمله آموزش و پرورش را تکمیل کنند .

در ادامه بخوانید: فرم خوداظهاری کرونای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همواره آماده راهنمایی و کمک به داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 و پاسخگویی به پرسش های کاربران در این خصوص از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هستند .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی منتشر می شود ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .



2- ✔️ از چه طریقی باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت کرد ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش منتشر شده و بلافاصله لینک دریافت آن در این مقاله نیز فعال می شود .



3- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه اطلاعاتی نیاز است ؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاعات فردی و ثبت نامی نیاز دارند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 56

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما