محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 548
  • بازدید دیروز : 734
  • بازدید کل : 598486

ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان


ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ در بازه زمانی مقرر از طریق سامانه ثبت نام استان گیلان به نشانی sanjesh.giledu.ir​انجام می شود . متقاضیان باید در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

 

مدارس نمونه دولتی گیلان از جمله مدارسی هستند که هر ساله دانش آموزان زیادی را ترغیب به ثبت نام در این مدارس می نماید . دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی گیلان 1400 - 1401 باید در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون به نشانی sanjesh.giledu.ir​در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

جهت راهنمایی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ استان گیلان ، در ادامه مقاله به شرح کامل جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی استان گیلان 1400 - 1401 از قبیل زمان ، شرایط ، و نحوه ثبت نام پرداخته ایم .

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

بازه زمانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی گیلان در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق ثبت نام این آزمون از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد .

 

در حال حاضر زمان مشخصی برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ استان گیلان ، از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است ، به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .

 

لازم به ذکر است ، امسال طبق روال سال های گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ انجام نخواهد شد ، بنابراین آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استانگیلان به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده اند . بدین ترتیب متقاضیان تحصیل در این مدارس می بایست به صورت حضوری به مدارس هیئت امنایی استان گیلان مراجعه نمایند .

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس هیئت امنایی

 

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

با توجه به اهمیت ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 گیلان و انجام درست مراحل مربوطه برای دانش آموزانی که دواطلب شرکت در این آزمون هستند ، در ادامه این بخش نحوه انجام نام نویسی در سایت ثبت نام نمونه دولتی را به طور ساده و خلاصه شرح داده و بررسی می نماییم .

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

 

ابتدا آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی گیلان به نشانی sanjesh.giledu.ir را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوید .

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در سامانه وارد نموده و تایید نمایید .

پس از اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، در صورت داشتن این شرایط می توانید با تکمیل فرم ثبت نام ، در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان شرکت نمایند .

در مرحله آخر جهت تکمیل و نهایی ساختن ثبت نام خود هزینه ثبت نام را از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید .

 

 

لازم به ذکر است سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان ، تنها به منظور انجام امور ثبت نام آزمون ورودی نبوده و بنابر اعلام آموزش و پرورش ، تمامی امور دیگر مربوط به این آزمون در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ اعم از پرداخت هزینه ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و دریافت کارنامه آزمون نیز از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان صورت خواهد گرفت .

 

بیشتر بخوانید: سایت سامانه ثبت نام نمونه دولتی گیلان

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی گیلان شامل شرایط ثبت نام آزمون و شرایط پذیرش دانش آموز در این مدارس است که در شهر های مختلف استان گیلان یکسان می باشد . در ادامه این مقاله می توانید بعضی از شرایط ثبت نام و پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ را مشاهده نمایید .

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

 

تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی گیلان هستند .

تبصره : ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 گیلان ، کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم ( معدل نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی ) برای فارغ التحصیلان پایه نهم می باشد .

 

رقابت علمی در آزمون ورودی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​ دبیرستان های نمونه دولتی گیلان در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود .

 

هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری ( علوم تجربی ، ریاضی فیزیک ، ادبیات و علوم انسانی ) را انتخاب نماید .

 

هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب نماید .

 

بیشتر بخوانید: بخشنامه مدارس نمونه دولتی

 

 

 

شرایط پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

 

علاوه بر شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 استان گیلان شرایطی برای پذیرش و ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی نیز وجود دارد که در ادامه این قسمت شرایط مذکور را ارائه می نماییم .

 

شرایط پذیرش مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ گیلان

 

تعداد کلاس ، ظرفیت پذیرش و عناوین رشته های تحصیلی مدارس نمونه دولتی گیلان ، در هنگام ثبت نام اینترنتی ، از طریق سامانه ثبت نام استان ، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

در صورت عدم احراز شرایط ثبت نام در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز ، مطابق ضوابط هدایت تحصیلی ، قبولی داوطلب در آزمون لغو بی اثر خواهد شد.

مطابق دستورالعمل اجرایی 1400 - 1401 مدارس نمونه دولتی گیلان ، پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی ( 50% نمره آزمون ورودی و 50% معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم ) خواهد بود .

 

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام نمونه دولتی گیلان می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص ثبت نام نمونه دولتی گیلان ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی گیلان چگونه می باشد ؟

✔️ داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام استان گیلان ، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی گیلان را مشاهده نمایید .



2- ✔️ زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی گیلان چه زمانی می باشد ؟

✔️ بله . ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در سامانه ثبت نام هر استان به صورت جداگانه انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی گیلان در این مقاله آمده است .



3- ✔️ شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی گیلان به چه صورت می باشد ؟

✔️ مدارس نمونه دولتی گیلان دارای شرایط ثبت نام و شرایط پذیرش دانش آموز می باشد که در این مقاله می توانید این شرایط را مطالعه نمایید .

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما