محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 67
  • بازدید دیروز : 581
  • بازدید کل : 590146

آزمون مجدد فنی و حرفه ای


داوطلبانی که در آزمون های فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ مردود شده یا غیبت داشته اند، با شرایطی می توانند با پرداخت هزینه آزمون، نسبت به ثبت نام در آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 اقدام نمایند. برای شرکت در آزمون داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون را از سایت سازمان فنی و حرفه ای دریافت نموده و نتایج آزمون مجدد را در این سایت به نشانی portaltvto.com مشاهده نمایند.

 

 

داوطلبان دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای پس از شرکت در دوره های فنی و حرفه ای، باید در آزمون کتبی و آزمون عملی پذیرفته شده تا بتوانند مدرک مهارت را کسب نمایند. متقاضیانی که در آزمون های فنی و حرفه ای مردود شده یا به هر دلیلی نتوانسته اند در آزمون حضور پیدا کنند، امکان شرکت دوباره در آزمون را خواهند داشت.

شرکت در آزمون مجدد فنی و حرفه ای شرایط خاصی داشته که متقاضیان باید از این شرایط اطلاع داشته باشند، بنابراین در این مقاله درباره شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400، هزینه، کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.

 

شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

پس از شرکت در دوره های فنی و حرفه ای، داوطلبانی که مایل به دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای هستند، باید در آزمون کتبی رشته مورد نظر، حد نصاب نمره 50 و در آزمون عملی، حد نصاب نمره 70 را کسب کرده تا گواهینامه مهارت آن رشته را دریافت نمایند. ممکن است داوطلبان به هر دلیلی نتوانند در زمان برگزاری آزمون فنی و حرفه ای حاضر شده یا در آزمون مورد نظر مردود شوند، در این صورت سازمان فنی و حرفه ای به داوطلبان بر طبق شرایطی اجازه شرکت مجدد در آزمون را داده است.

 

هر داوطلب در سال دو بار می تواند در آزمون های فنی و حرفه ای شرکت نموده و شانس خود را برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای امتحان نماید. برای شرکت در آزمون عملی در سال 1400، ابتدا داوطلبان باید حد نصاب نمره را در آزمون کتبی کسب کنند. داوطلبانی که زیر 50 درصد نمره را در آزمون کتبی کسب کرده یا به هر علتی نتوانسته در آزمون کتبی شرکت نمایند، می توانند در آزمون مجدد کتبی شرکت نموده و شانس خود را مجدد امتحان نمایند.

 

داوطلبانی که در آزمون کتبی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ پذیرفته شدند، باید در آزمون عملی رشته مورد نظر شرکت نموده و 70 درصد نمره آزمون را کسب کنند. داوطلبانی که در آزمون عملی مردود شده یا به هر علتی نتواستند در زمان آزمون عملی حضور پیدا کنند، شانس مجددی به آنها داده می شود. شرکت در آزمون مجدد فنی و حرفه ای شرایطی داشته که در ادامه مقاله به توضیح شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 پرداخته شده است.

 

شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

همان طور که توضیح داده شد، به داوطلبان دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای دو بار در سال اجازه شرکت در آزمون فنی و حرفه ای داده می شود. شرکت مجدد در آزمون های فنی و حرفه ای شرایطی داشته که در این قسمت توضیح داده شده است.

 

به داوطلبانی که در آزمون آنلاین یا کتبی فنی و حرفه ای نتوانستند حضور یابند و در جلسه آزمون غیبت داشتند، فرصت مجددی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای داده می شود.

 

داوطلبانی که در آزمون آنلاین یا کتبی فنی و حرفه ای نمره زیر 50 کسب کرده و مردود شده اند، اجازه شرکت مجدد در آزمون داده می شود.

 

داوطلبانی که در آزمون کتبی پذیرفته شدند، باید در آزمون عملی شرکت نموده و اگر در جلسه آزمون عملی غیبت نموده یا نمره زیر 70 کسب کرده باشند، با فاصله حداکثر 6 ماه از آزمون عملی اولیه، مجوز شرکت مجدد در آزمون عملی را خواهند داشت.

 

امکان ثبت نام در آزمون مجدد عملی فنی و حرفه ای برای هر داوطلب تنها یک بار در سال است.

 

برای شرکت در آزمون مجدد عملی، همراه داشتن کارت ملی و کارت آزمون کتبی ضروری است.

 

امکان تغییر زمان آزمون مجدد عملی بعد از تکمیل ثبت نام و تعیین زمان آزمون وجود ندارد.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

داوطلبان دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای، پس از گذراندن دوره های مورد نظر، باید با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی و حرفه ای، در آزمون کتبی و عملی آن رشته شرکت کرده تا بتوانند این مدرک مهارت را دریافت نمایند. داوطلبانی که در آزمون کتبی یا عملی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ غیبت داشته یا مردود شوند، می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 اقدام نمایند.

 

برای ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400، داوطلبان باید به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه نموده و در زمان مقرر مراحل ثبت نام را طی کنند. در ادامه مراحل ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 توضیح داده شده است.

 

ابتدا داوطلبان سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

 

هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

سپس از سربرگ های بالای صفحه بر روی سربرگ خدمات کلیک نمایند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

از منوی باز شده بر روی گزینه ثبت نام در آزمون کلیک نموده و به صفحه ثبت نام آزمون های دوره های فنی و حرفه ای وارد شوند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

در صفحه باز شده، ثبت نام آزمون هایی که فعال است قرار داده شده و داوطلبان می توانند آزمون مورد نظر خود را از این قسمت انتخاب نموده و با پر کردن فرم ثبت نام، فرآیند ثبت نام خود در آزمون مجدد فنی و حرفه ای را تکمیل نمایند.

 

اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

داوطلبانی که در آزمون کتبی یا عملی فنی و حرفه ای مردود شده یا غیبت داشته و مجوز شرکت دوباره در آزمون مورد نظر را دارند، باید در زمان ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای، هزینه آزمون را پرداخت نمایند. هزینه آزمون مجدد خوشه های مختلف با هم متفاوت بوده و داوطلب باید بر اساس رشته ای که می خواهد در آزمون آن شرکت نماید، میزان هزینه آزمون را پرداخت نماید.

 

برای پرداخت هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای، داوطلبان باید به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و به صورت اینترنتی در پرتال این سازمان هزینه آزمون مجدد را پرداخت نمایند.

 

ابتدا داوطلبان سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

 

آزمون مجدد فنی و حرفه ای

 

سپس به قسمت پرداخت هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی، نوع و سال برگزاری آزمون و سایر اطلاعات خواسته شده، نسبت به پرداخت هزینه آزمون مجدد با کارت های عضو شبکه شتاب اقدام نمایند.

 

پس از خرید کارت اعتباری آزمون مجدد رشته مورد نظر، داوطلبان می توانند نسبت به انجام ادامه روند ثبت نام اقدام نموده و ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 را تکمیل نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه پرداخت هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

کارت ورود به جلسه آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

 

برای شرکت در آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مجدد کتبی یا آزمون مجدد عملی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، مانند شرکت در آزمون اولیه، ضروری بوده و داوطلبان باید در زمان برگزاری آزمون مجدد، کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند. معمولا کارت ورود به جلسه آزمون مجدد چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون مجدد بر روی سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرار گرفته و داوطلبان در زمان مقرر با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی portaltvto.com می توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند. نحوه دانلود کارت ورود به جلسه آزمون در ادامه توضیح داده شده است.

 

ابتدا داوطلبان سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

 

آزمون مجدد فنی و حرفه ای

 

سپس از سربرگ های بالای صفحه بر روی سربرگ خدمات کلیک نمایند.

 

شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

از منوی باز شده بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه کلیک نمایند.

 

ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

در صفحه باز شده در قسمت کارت ورود به جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون هایی که فعال است، قرار داده شده و داوطلبان از این قسمت می توانند با وارد کردن نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره شناسنامه خود، نسبت به دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مجدد رشته مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دانلود کارت ورود به جلسه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

داوطلبانی که در آزمون مجدد فنی و حرفه ای ثبت نام کرده و شرکت نموده اند، برای دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای باید در آزمون پذیرش شوند. برای اطلاع از پذیرش در آزمون مجدد ۱۴۰۰، داوطلبان باید در زمان اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 به پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه نموده و نتایج آزمون رشته مورد نظر خود را مشاهده و دریافت نمایند.

 

ابتدا داوطلبان سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

 

شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

سپس از سربرگ های بالای صفحه بر روی سربرگ خدمات کلیک نمایند.

 

ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

از منوی باز شده بر روی گزینه اعلام نتایج کتبی و نهایی کلیک نمایند.

 

هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

در این صفحه نتایج آزمون هایی که قابل مشاهده است، قرار داده شده و داوطلبان می توانند بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک نموده و از نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400 در رشته مورد نظر خود مطلع شوند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون مجدد فنی و حرفه ای 1400

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط آزمون مجدد فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزهمطلع شوید.



سوالات متداول

 

1- ✔️شرایط ثبت نام آزمون مجدد فنی و حرفه ای چیست؟

✔️ثبت نام در آزمون مجدد فنی و حرفه ای شرایطی از جمله فاصله حداکثر شش ماه بین دو آزمون داشته که شرایط آزمون مجدد در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



2- ✔️هزینه آزمون مجدد فنی و حرفه ای چه میزان است؟

✔️برای شرکت در آزمون مجدد فنی و حرفه ای باید هزینه آزمون مجدد پرداخت شده و میزان هزینه برای خوشه های مختلف متفاوت بوده که این هزینه در این مقاله توضیح داده شده است.



3- ✔️نحوه اعلام نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای چگونه است؟

✔️نتایج آزمون مجدد فنی و حرفه ای در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای portaltvto.com منتشر شده که نحوه اعلام نتایج در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : آزمون مجدد فنی و حرفه ای

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 56

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما