محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 497
  • بازدید دیروز : 603
  • بازدید کل : 589995

سایت ایثار


سایت ایثار به نشانی isaar.ir به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و تسهیل امور ایثارگران ایجاد شده است. ایثارگران با دریافت نام کاربری از دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران، می توانند به سایت ایثار وارد شده و از خدمات ارائه شده در این سایت از جمله دریافت کارت ایثارگری استفاده نمایند.

 

 

بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایت ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir را ایجاد کرده تا ایثارگران و خانواده آنها تمامی امور خود در رابطه با ایثارگری و دریافت کارت را به صورت آنلاین و مجازی انجام دهند. سایت ایثار دارای امکانات مختلفی بوده و کاربران با ورود به این سایت می توانند از بخش ها و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

از آنجا که اطلاع از نحوه ورود به سایت برای استفاده از امکانات سایت ایثارضروری است، در این مقاله درباره سایت ایثار isaar.ir به طور کامل توضیح داده شده ونحوه ثبت نام در سایت ایثار isaar.ir، نحوه دریافت کارت ایثارگری از سایت ایثار isaar.ir و امکانات سایت ایثار isaar.ir توضیح داده شده است.

 

برای ورود مستقیم به سایت ایثار کلیک کنید

 

سامانه خدمات الکترونیک ایثار

 

 

ورود به سایت ایثار از طریق آدرس isaar.ir امکان پذیر است.

 

 

سایت ایثار isaar.ir

در سال های اخیر، اینترنتی و غیر حضوری شدن کارها رواج بیشتری پیدا کرده است. خصوصا با شیوع ویروس کرونا مجازی شدن کارها بیشتر شده و بستری فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین تمامی امور خود را انجام دهند. نهادهای آموزشی، شرکت ها، سازمان ها و تمام نهادهای اداری کشور نیز برای انجام امور خود بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی کارهای خود را انجام دهند. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز سامانه های زیادی را برای استفاده ایثارگران و همچنین خانواده آنها ایجاد کرده که یکی از آنها سایت ایثار است.

 

سایت ایثار به آدرس اینترنتی isaar.ir به منظور استفاده و ارائه خدمات آنلاین به ایثارگران و خانواده ایثارگران ایجاد شده و این کاربرانمی توانند با ورود به این سایت از امکانات موجود در سایت ایثار استفاده نمایند. سایت ایثار مانند سامانه سجا دارای امکانات مختلفی بوده و کاربران با ثبت نام و ورود به این سایت به صورتی که در ادامه مقاله توضیح داده شده، می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

 

سایت ایثار isaar.ir زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شده و اطلاع رسانی ها و آخرین اخبار مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره موضوعات مختلف در این سایت انجام می شود. همچنین میز خدمت و سامانه خدمات الکترونیک این بنیاد، در این سایت قرار دارد.

 

اموری از قبیل دریافت کارت ایثارگری، پیگیری کارت ایثارگری، دانلود نرم افزار همراه ایثار، ثبت و پیگیری شکایات، استعلام ایثارگر و وابسته، فیش حقوقی و سایر خدمات الکترونیکی در سایت ایثار انجام شده و تمام کاربرانی که مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، می توانند با ورود به این سایت از خدمات غیر حضوری آن استفاده نمایند.

 

کاربران با مطالعه مقاله زیر می توانند با نحوه دریافت کد رهگیری سهمیه ارتش از سایت aja.ir آشنا شوند.

 

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ایثار isaar.ir

سایت ایثار isaar.ir برای تسهیل امور ایثارگران و خانواده آنهاایجاد شده و این افراد با ورود به سایت می توانند از امکانات مختلف آن و محتواهای موجود در سایت استفاده نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه دریافت نام کاربری و نحوه ثبت نام در سایت ایثار توضیح داده شده است.

 

دریافت نام کاربری سامانه ایثار

 

کاربران برای ورود به هر بخش از سایت ایثار باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به بخش های مختلف سایت وارد شده و از خدمات آنلاین ارائه شده در این سایت استفاده نمایند. برای دریافت نام کاربری سایت ایثار، باید مراحل زیر طی شود.

 

ابتدا کاربران باید به نزدیکترین دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمایند.

 

سپس با مراجعه به میز خدمت هاتف، درخواست خود مبنی بر دریافت نام کاربری را ارائه نمایند.

 

پس از بررسی اطلاعات هویتی و اطلاعات تماس توسط کارشناس بنیاد، کد تایید به تلفن همراه داوطلبان پیامک شده و پس از تایید شماره تلفن همراه، نام کاربری و کلمه عبور به آنها تخصیص داده می شود.

 

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، در اسرع وقت به سامانه خدمات الکترونیک ایثار با استفاده از نام کاربری وارد شوند.

 

نحوه ثبت نام در سامانه ایثار

 

سایت ایثار isaar.ir برای ارائه خدمات غیر حضوری به ایثارگران و خانواده آنهاایجاد شده و این افراد با ورود به سایت می توانند از امکانات مختلف آن استفاده نمایند. پس از دریافت نام کاربری و ثبت نام در سامانه ایثار، کاربران می توانند با اسفاده از نام کاربری خود به بخش های مختلف سایت ورود نموده که در این قسمت از مقاله نحوه ورود به سایت ایثار توضیح داده شده است.

 

ابتدا کاربران باید سایت ایثار به نشانی isaar.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

 

سایت ایثار

 

سپس در صفحه اصلی سایت ایثار، کاربران برای ورود به هر بخش مانند میز خدمت، خدمات پرکاربرد و ... می توانند از منوی سمت چپ صفحه اصلی بر روی هر بخش کلیک کرده و فعالیت مورد نظر در سایت را انجام دهند.

 

نحوه ثبت نام در سایت ایثار

 

برای مثال، با کلیک بر روی گزینه میز خدمت یا سامانه خدمات الکترونیک ایثار، صفحه ای مانند تصویر زیر برای ورود به سامانه، باز شده و کاربران باید با وارد کردن نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه ورود، به صفحهمورد نظر هدایت شوند.

 

سامانه خدمات الکترونیک ایثار

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت نام کاربری و ثبت نام در سایت ایثار و همچنین نحوه ورود به این سایت، این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارت ایثارگری از سایت ایثار isaar.ir

ایثارگرانی که دارای شرایط دریافت کارت های ایثارگری می باشند، می توانند با انجام مراحل خاصی در سایت ایثار این کارت را دریافت کنند. نحوه دریافت کارت ایثارگری، برای ایثارگران ارتش و سپاه متفاوت است. در این قسکت از مقاله نحوه دریافت کارت ایثارگری برای سپاه و ارتش توضیح داده شده است.

 

نحوه دریافت کارت ایثارگری سپاه

 

برای دریافت کارت های ایثارگری سپاه، داوطلبان می توانند به دو روش عمل کنند. در روش اول ایثارگران باید به یگان محل خدمت خود مراجعه کرده و مراحل تکمیل پرونده و ارائه درخواست خود را به صورت حضوری انجام داده تا کارت ایثارگری خود را بتوانند دریافت نمایند. در روش بعدی، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ایثار، به صورت آنلاین مراحل دریافت کارت ایثارگری را طی کرده که در این قسمت از مقاله نحوه دریافت کارت ایثارگری در سایت ایثار توضیح داده شده است.

 

ابتدا داوطلبان باید با مراجعه به دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران، نام کاربری خود را دریافت نمایند. سپس باید سایت ایثار به نشانی isaar.ir را جستجو نمایند.

 

سایت ایثار

 

سپس در صفحه اصلی سایت، باید بر روی خدمات پر کاربرد از منوی سمت چپ کلیک نمایند.

 

نحوه دریافت کارت ایثارگری از سایت ایثار isaar.ir

 

از قسمت خدمات الکترونیکی ایثارگران کاربران باید بر روی درخواست صدور کارت کلیک نمایند.

 

ثبت نام در سایت ایثار

 

سپس با استفاده از نام کاربری خود وارد این بخش شده و مراحل دریافت کارت ایثارگری را طی نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

در صورت ایجاد تغییر در نحوه دریافت کارت ایثارگری سپاه از سایت ایثار این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

نحوه ثبت نام کارت ایثارگری ارتش

 

نحوه دریافت کارت های ایثارگری ارتش نیز مانند سپاه به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در روش حضوری، افراد با سابقه حداقل سه ماه در جبهه می توانند به یگان محل خدمت خود مراجعه نموده و مراحل درخواست کارت خود را به صورت حضوری طی کرده و مدارک لازم را تحویل دهند.

 

در روش غیر حضوری، برای ثبت نام و دریافت کارت های ایثارگری ارتش، داوطلبان باید به سامانه تکمیل اطلاعات آجا به نشانی اینترنتی aja.ir مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات مربوطه درخواست خود را برای دریافت کارت ایثارگری ثبت نموده و با دریافت این کارت از مزایای کارت ایثارگری مانند کسری خدمت ایثارگری استفاده نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه دریافت کارت ایثارگری ارتش، این مقاله به روزسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

 

 

امکانات سایت ایثار isaar.ir

 

سایت ایثار به نشانی isaar.ir از بخش های مختلفی از جمله میز خدمت تشکیل شده که هر کدام از این بخش ها در راستای ارائه خدمات و امکاناتی به کاربران راه اندازی شده است. بخش ها و امکاناتی که در سایت ایثار به کاربران ارائه می شود، در ادامه توضیح داده شده است.

 

درخواست کارت ایثارگری در سایت ایثار

 

در بخش صدور کارت ها در سایت ایثار، ایثارگرانی که واجد شرایط دریافت کارت ایثارگری می باشند، می توانند نسبت به ارائه درخواست کارت اقدام نمایند. در صورت تایید کارت ایثارگری به کاربر تعلق گرفته و می تواند از این بخش کارت خود را دریافت نماید.

 

تسهیلات مسکن ایثارگری در سایت ایثار

 

در سایت ایثار، کاربران می توانند با ورود به این سایت توسط نام کاربری خود، از جزئیات دریافت مسکن ایثارگری مطلع شده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

تسهیلات اشتغال ایثارگری در سایت ایثار

 

در این بخش از سایت ایثار، تسهیلات اشتغال ایثارگری ارائه شده به ایثارگران واجد شرایط قابل پیگیری بوده و کاربران می توانند اخبار مربوطه و جزئیات این تسهیلات را در سایت ایثار مشاهده نمایند.

 

درخواست حج در سایت ایثار

 

در سایت ایثار این امکان به کاربران داده شده تا با ورود به سایت، درخواست حج خود را ثبت نموده و از خدمات ارائه شده در این حوزه استفاده نمایند.

 

مشاهده فیش حقوق در سایت ایثار

 

در قسمت مشاهده فیش حقوقی، کاربران به اطلاعاتی از فیش حقوقی خود دسترسی داشته و می توانند فیش مربوطه را مشاهده نمایند.

 

مشاهده سوابق کمیسیون پزشکی در سایت ایثار

 

یکی از خدمات سامانه الکترونیک ایثار، بخش مشاهده سوابق کمیسیون پزشکی بوده که در این قسمت ایثارگران می توانند سوابق پزشکی خود را مشاهده نمایند.

 

 

برای اطلاع از سایت ایثار isaar.irو همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این سایت، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.



سوالات متداول

 

1- ✔️سایت ایثار چیست؟

✔️سایت ایثار به نشانی isaar.ir برای ارائه خدمات آنلاین به ایثارگران و خانواده آنها ایجاد شده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.



2- ✔️نحوه ثبت نام و ورود به سایت ایثار چگونه است؟

✔️ثبت نام و ورود به سایت ایثار با استفاده از نام کاربری که به صورت حضوری از دفتر بنیاد شهید دریافت شده انجام می شود. در این مقاله نحوه ورود توضیح داده شده است.



3- ✔️امکانات سایت ایثار چیست؟

✔️سایت ایثار امکاناتی از جمله دریافت کارت ایثارگری، مشاهده سوابق کمیسیون پزشکی و ... داشته و در این مقاله تمام امکانات سایت توضیح داده شده است.

منبع : سایت ایثار

  انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما